Kungar och skor!

Idag har jag haft nationella prov i engelska! Det gick helt okej, så jag ska nog inte klaga! :-)
Sedan hade vi håltimme och efter det såg vi på teater, Kung Oidipus. Den var helt okej! Bra skådespelare, men jag tror att jag inte känner mig vuxen nog att tycka teater är underhållande nog! Men det kommer väl så småningom! :-D

OMG
Jag tillbringade 2 timmar av gårdagen till att sy motiv på mina skor!(Därför jag inte hann blogga!)
Det översta tog 1 och en halv timme att sy för att det var jättehårt material längst ner på skon! Men det står i alla fall GIRUGAMESH på skon för att hylla typ det enligt mig bästa bandet :'D
På andra skon så ser ni märket från Naruto! För klanen Konoha! Oh det var rätt awsome! Det är ju snyggt märke också så! Dom av mina klasskamrater som ser på Naruto blev rätt glada!(Och lite avundsjuka också tror jag ;-) hihi!)

MUSIC
Snart kära vänner, ska jag till Stockholm! Jag åker på lördag till Stockholm med Per för att se Girugamesh live på söndagen! Dom har precis haft en spelning i Finland och jag har en vän därifrån som har varit på dom! Och det lät ju ganska bra när jag hörde hur det var och så också! :-)
Här är setlisten för Girugamesh Crazy Tour 09! Den låter väldigt lovande! Tyvärr saknar den ju låtar som Real my place, crime, smash, shining eller storheter som Kowarete iku sekai eller Owari to mirai, men det är väl så, man kan inte få allt! :-)

Girugamesh Crazy-Tour 09 in EUROPE setlist:

  1. Break Down
  2. Ultimate 4
  3. FREAKS
  4. Angry Juice
  5. CRAZY-FLAG
  6. Dance Rock Night
  7. Shadan
  8. Asking why
  9. GAMBLE(NEW!)
  10. -INST.-
  11. puzzle
  12. Ishutar
  13. Mission Impossible -Theme-
  14. Deceived Mad Pain
  15. Volcano
  16. Omae ni sasageru minikui koe
  17. patchwork
  18. Vermillion
  19. ???
  20. evolution

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0