Tv-spel åt folket!

Hej! Jag har skapat en facebook-grupp!
Gruppen är som en slags kontring mot 5-meter-per-medlem-gruppen och jag ska istället spela tv-spel i 1 minut för varje person som blir medlem! Haha! Om ni har Facebook så borde ni kolla in den tycker jag! Gruppen heter 1 minut per medlem!

TV-SPEL

Dagens surkärring: Man stod ute i spöregn och väntade på bussen. Jag hade säkert stått i 8 minuter och väntat på bussen. När man då äntligen hade väntat klart och bussen kommer. Ja då minsann ska hon stanna längre fram så att alla måste rusa till bussen. Och när hon hade släppt in 20 personer så stängde hon dörre och sa att det var fullt och åkte vidare, fick stå ytterligare 7 minuter till innan nästa buss. Jävla kärring! :@

Dagens söta: Hon som stod i kassan på McDonalds. Jag låter väl ganska dum om jag säger att hon är snäll för att hon bjöd på dipp, men eftersom jag hade en kupong så jag åt gratis så skrattade tillsammans åt att det blev gratis. Och ja, det är väl mer än bara McDonalds-service antar jag! Såna personer gillar jag skarpt! Trevliga på jobbet och inte tillgjord trevlighet som många brukar ha! Mer såna personer tack! :*

Kommentarer
Postat av: Sonny (<3)

Nu ska jag faktiskt gå in på facebook, och bjuda in ALLA mina vänner till den där gruppen, jag ska ge sean nöje! :>

2009-05-29 @ 09:10:49
Postat av: Hector?

She likes you. 8)

2009-06-15 @ 05:09:14
URL: http://hecktaur.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0