Stockholm-staden med Per :-D

Tja alla läsare :-D
Idag åkte jag och Per till Stockholm som ni ser på bilden nedan!
Vi står på tågstationen i Karlstad! Klockan 12.20 gick vi på tåget och letade efter sittplast! Vi hittade fyra platser mitt emot varandra som var lediga så vi satte oss där! Tågresan gick fort när vi satt och pratade hela resan.. nästan! :-D

Per och Sean
När vi kom fram till Stockholm så låste vi in våra grejer i ett skåp för 50kr D:
Vi köpte ett 3-dagarskort och irrade runt lite, letade efter skivbutiken där signeringen kommer vara! Vi hittade tillslut! :-D

Megastore
Per köpte skivan så han skulle vara well-prepared for tomorrow! ^_____^
Vi letade sen efter fryshuset! Jag hade ett svagt minne av att vi skulle gå av vid Gullmarsplan, så vi gjorde det. Sen gick vi fram och tillbaka, runt i cirklar osv. Och efter en tur förbi Globen(där Per failade med tröjvalet :-D) så hittade vi dit! Och det har vi bevis på faktiskt! Haha x)

Huset av frys.  Frys la-la-la-la-lagg.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad söt du är Sean!

Idag ses vi hihi :D

2009-05-10 @ 11:02:41
URL: http://beabuus.blogg.se/
Postat av: Hamest

Jag vill också på giru D:

2009-05-10 @ 12:52:07
URL: http://dropitbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0