SEAN & PER @ STOCKHOLM!

Hejsan kära läsare! :-D
Jag och Per var i Stockholm som ni kanske vet! Och inte nog med det! Vi såg vad vi anser vara den bästa spelningen evah!
Så här kommer en summering av vad vi gjort! x)

9 MAJ

Sover
Jag fick skjuts av min far till stationen och där träffade jag Per! Vi väntade i 10-20 minuter på tåget till Stockholm! Kind of boring! Var väl inte superpeppad då det enligt väderrapport skulle regna i Stockholm! Men men, när tåget kom så satte vi oss och pratade inte så mycket i början! Men vi var fortfarande ganska glada över att vi snart skulle se Girugamesh live! På bilden ser du Per i väntan på tåget!

Välkommen ombord på SJ
Efter ett tag så hade vi inte så mycket att göra, så vi pratade om att streama Naruto-avsnitt och se på tåget, men det blev inte av, sen så började vi prata om Naruto MMORPG och ja... vi satt väl i över 1 timme och pratade om det, HAHAHA D:
Sen lyssnade vi på musik typ.. helt asociala med varandra! Och vi bokade inga platser så vi var rädd avarje gång det gick ombord personer på tåget, men vi klarade oss! :-D

Sean & Per
Per och jag i Stockholm! Precis när vi kom fram, faktiskt! Vi började med att låsa in våra stora väskor i ett skåp!(50kr, rena rama rånet : @@@@) och sen köpte vi 3-dagars SL-kort! :-D
Vi trodde att vi skulle faila när vi skulle använda kortet, men båda kom förbi dom dära spärrarna och vi båda skrek "YATTAAA!!" och folk kollade väldigt konstigt på oss! Haha!

Vi letade upp skivbutiken som signeringen skulle vara på och där köpte Per skivan MUSIC! Vi hittade sen till Plattan där massa emosar hängde :-D
Vi gick till tunnelbanan och åkte för att leta efter Fryshuset. Det tog jävla lång tid att hitta dit för "vi gick fail" = vi hittade inte. Men tillslut så hittade vi dit och det var några tjejer som redan köade! :O

Per rindge sin morbror och vi skulle få skjut till där han bodde och det var ganska nära Fryshuset, men eftersom vi hade väskorna på t-centralen så fick vi åka tillbaka och hämta dom! Vi blev bjudna på tacos och inte så mycket senare gick vi och la oss!(Okej vi var uppe till 2 och spelade spel, haha)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha jag brukar alltid "gå fail" xD

2009-05-27 @ 08:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0