Rolig dag idag!

Hejsan kära läsare! Det känns som att bloggen blev en ganska fin hit. Så jag fortsätter att blogga ett tag till kära vänner! :-D
Dagen har väl varit sådär. Jag började med att äta Wetabax Weetabix har tagit reda på vad det heter nu! Det var rätt konstigt. Och det var sisådär i godhets-skalan!

Vi hade frukostvanor på idrotten idag! Och jag var tydligen frukostälskare! Tack för den :-D
Sedan fick vi välja på fotboll resten av lektionen eller springa 2km och sluta. Jag sprang 2 fina kilometrar med käre Oscar! Det var rätt kul att ha sällskap, så jag tackar honom för det! :-D

Maten är glad!
Oh just det! Som ni ser på den glada maten(hehe, har man tråkigt så!) så tycker jag väl inte det är något fel på skolmaten! Jag menar, den är ju ätbar och oftast ganska god så jag klagar inte i alla fall! Mat förlänger ju dessutom livet! För utan mat skulle man dö! ^___^

Skor
Var med Evelina efter skolan och det var kul! :-D Vi skrattade åt gamla gubbar och gummor.
Sen när jag skulle med bussen så kom någon full gubbe och bad oss att ringa 112 för han kände sig jätteilla. Men det var ju skitläskigt .____.
I alla fall och efter squash-träning med far så åkte vi till Bergvik och åt mat. Sedan skulle vi leta efter patchwork...ehh lappar.. med bilder på som jag tänkte ha på min väska, men hittade inga. Däremot hittade jag ett par fake-converse för 99kr. Och mina skor(som syns i bakgrunden) börjar bli lite slitna, så tänkte ha dem tills jag åker till Japan i alla fall!

Det var allt för idag! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Malabi

Vår skolmat är jätteäcklig. Potatisarna smakar bara vatten, eller så smakar de jord. Dessutom är de antingen ashårda eller så pulvriseras de vid minsta beröring. D:

Köttet som man får är oftast otroligt torrt och smaklöst. Det enda de lyckas med är kycklingen (och kassler, men det är svårare att misslyckas med kassler än att lyckas, så -.-), men inte ens den lyckas de med alltid.

Riset är torrt och smakar absolut ingenting. Pastan är även den smaklös, och om det är spaghetti envisas de med att den ska vara skuren i ~4cm-bitar. D:



Bah, jag skulle kunna sitta och klaga hur mycket som helst, men jag orkar verkligen inte. :P



Ha ett bra liv! :D

2009-05-06 @ 00:18:36
URL: http://malabi.se
Postat av: Mimmi

nu har vi likadana skor sean ^^

2009-05-27 @ 07:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0