Hej Hej Läsare!

En bild på mig. Hej hej kära läsare! Tänkte börja första blogginlägget med att presentera mig.

Mitt namn är Sean och jag går första året på TIME i Karlstad. TIME är en IT-linje med natur som grund, vi läser 3000 poäng istället för 2500 som det brukar vara. Förra året krävdes det 265 poäng från högstadiet för att komma in :-)

Förrutom intresset för IT så har jag även ett ganska stort intresse för musik. Jag spelar elgitarr väldigt mycket och spelar då och då på en synth jag har. Spelar även med tre kompisar i band, så vi får se hur det går med det också!

Det var väl allt jag orkade skriva nu. Resten får ni nog klura ut genom att läsa alla kommande inlägg! :-)

Kommentarer
Postat av: n..elin

nice seani, blir bra med fler uppdateringar framöver!

2009-05-02 @ 11:40:04
URL: http://krapniknil.blogg.se/
Postat av: Anny

va kul att du börjar blogga sean ^^ <3



miss ya

2009-05-02 @ 16:17:50
URL: http://strongbaby.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0