Fullt upp hos SeanJapan!

Hejsan kära läsare(om jag har några kvar!)
Jag har haft ganska fullt upp och varit lite lat de senaste dagarna!

Kan berätta att jag har varit i  studio och spelat in en tidig version av vår första låt! Beroende på hur nöjda vi blir så skickar jag den till folk! Men någon myspace med mera, lär itne blir förens senare iår eller början av nästa år tyvärr! :-)
Det tog en hel dag! Men det var kul att prova på att vara i studion och så! Fick göra allt från att sjunga i falsett till att scream:a! Mest för att se om det passade och så! :-)

Bloodymare
Har blivit rätt mycket MMORPG den senaste tiden måste jag säga! Kan väl vara för att man aldrig hör något från någon kompis längre! Är jag verkligen så tråkig att ingen vill vara med mig någon gång under lovet som varit? D:
Jaja, hoppas att någon kanske frågar om vi ska leka efter att ha läst detta!
Men iaf, ganska kul att spela om nätterna för att fördriva tiden faktiskt! :-D

Ska försöka bli bättre på att blogga, men så länge så får ni nöja er med detta då! :-)
Puss och Kram på er alla!

ps. saknar vännerna nere Skåne!

Kommentarer
Postat av: Peppen

Muahaha, Ditt Possesion Beast lär pwna stehårt ^^

2009-05-24 @ 20:04:10
Postat av: Sonny

SeanJapan = SJ = Tåg = StatioN!

Serru? du kommer inte ifrån att va StatioN! :>

2009-05-24 @ 23:40:09
Postat av: Mimmi

jag måååste höra den låten!!! :D:D

2009-05-27 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0