Fullspäckad söndag idag! :-O

Hej hej!
Söndagar brukar vara en ganska lat dag för mig, men det händer ovanligt mycket idag faktiskt!
Jag började med att klippa gräsmattan! Och det kan jag säga att det är ganska mycket jobb om man har en stort tomt!
Dock hann jag inte klippa hela gräsmattan då bränslöet tog slut! Jag är väl lite emot att vi använder bränsle istället för elektricitet, men det är så mycket skönare att slippa en sladd som ska följa efter en hela tiden!

Sen så borde min far komma hem snart så att vi kan äta mat och sen ska jag iväg och spela badminton i en timme! Det ska bli kul, men kommer väl få håll för att jag äter så tätt inpå och dessutom så är jag redan trött av att klippa gräset!
Och efter det ska jag ju städa i huset också!

Sen måste jag, Per, Jerker och Arvid spela klart scener i skogen för vår film så att vi kan börja med inomhusscener imorgon tror jag! Hoppas bara att vi hinner klart med det! Det är väldigt mycket som ska hinnas göras och så, sen ska man ju itne tala om hur mycket tid det behövs för redigeringen heller! Det är jättemycket kvar! Hoppas jag hinner med allt! :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0