Eurovision och Facebook

Idag kollade jag på Eurovision Song Contest. Efter att ha kollat ett tag så slutade det med att jag kollade in brudarna som var med istället, haha. Det fanns knappt några intressanta bidrag, var nog därför.
Norges låt förtjänade att vinna, eller den låg över gränsen, på en acceptabel nivå om man ska uttrycka sig så. Tyckte både Ryssland(08) och Serbien(07) var urkassa så :-(
Och Sverige förtjänade att komma sist, men det gjorde dom inte. Hennes sångvolym gick från att vara en viskning till att höjas brutalt och dessutom höll hon mikrofonen fel så att det kom brus när hon sjöng(dvs när hon sjunger kommer luft ut ur munnen och träffar mikrofonen direkt). Och hon skulle representera Sveriges bästa? :-(

Sean
Nu ska jag ta och passa på och skryta lite! Jag ligger 1:a på Sweetest Contest-grejen bland mina ~150 kontakter.
Utan att göra något dessutom. Får väl tacka alla som har röstat eller något.... :-)
Det som jag tycker är tråkigt dock är ju att bland de 25 som är på topp så är det bara 1 kille om man inte räknar med mig! Jag menar, känns ju mer som en tjejgrej att hålla på med det där(kommer få mycket skit för det där :-D).
Finns massa söta killar också, inte bara tjejer!!!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

måste bli vän med dig på facebook :O ^^

2009-05-27 @ 08:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0