En mjuk måndag!

Hejsan! Idag vaknade jag 07.15. Jag åt nya frukostflingor idag. Istället för havrefras med jordgubbar så åt jag... Wetabax eller Wetabix, jag kommer inte ihåg vad det heter, men det var en lustig känsla. Bara så ni vet ;-)

Sladd
Dagen började med en seg programmerings lektion, men det var inget nytt så det var rätt chill ändå. Sedan hade vi fysiklabb som inte alls var farlig! Vi skulle inte göra något praktiskt, men vi hade lite teoretiskt om hur man ska koppla och mäta ström och så! Vi håller på med Ohms(Ω) lag!

Musikprogram
Har tillbringat lite tid åt att komponera ihop ett bra och melodiskt intro. Jag har helt plötsligt blivit på jättebra musikskrivnings humör! Så jag får passa på och skriva musik som en jävel medan det fortfarande håller i sig! Det är väl allt hittills!  Ha det bra :-D

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha orka fysik -.-"

2009-05-27 @ 07:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0