Depp-Söndag!

Söndagar är aldrig riktigt sådär mysiga tycker jag! Innebär att man snart har en otroligt "kul" vecka att se fram emot.  Nja, börjar bli trött på skolan faktiskt, men behöver ju inte lida allt för länge hoppas man väl ;-)
Dessutom har man en del roliga ämnen som man gärna läser så! :-D

Hur har dagen varit Sean-Japan?(Ja! Det rimmar! Så ni har fått klarhet i hur mitt namn uttalas, men det kommer jag ägna ett helt blogginlägg åt senare ändå så att.)

Final
Min dag började med en seg morgon. Jag var lite halvtrött, gick och såg en japansk film som jag hade hemma. Hade inte sett den innan, så jag började med att se den. Hana yori dango Final heter den. Det är en film baserat på en serie som gick i Japan, fast det är fortsättningen(och mest troligt) den sista delen, men mer än så tänker jag inte gå in på det.

Jag städade sedan huset som jag brukar och så åkte jag och far så småningom och spelade badminton. Har fått ett nytt racket av far som jag spelade med, men det var ett tag sen senaste gången jag spelade så det gick väl sisådär. Helt okej :-)

Choklad
Efter ett hårt träningspass är jag alltså hemma!
Och vad ska jag äta då? Hehe, Wonka - Whipple Scrumptious Caramel Delight det ni! ;-)
Jag hoppas jag får ett guldkort och får besöka Willy Wonkas chokladfabrik! :-D

Kommentarer
Postat av: n..elin

.........gief choklad 83 med wonka's namn på. mums.

2009-05-03 @ 20:51:04
URL: http://krapniknil.blogg.se/
Postat av: linis

vart finns wonkachokladen?!!!!

2009-05-03 @ 21:27:57
Postat av: Mimmi

den serien är as bra :O jag har sett den typ hundra gånger snart!! måste se filmen!! serien heter hana sakari no kimitachi tror jag ^^ <3

2009-05-27 @ 07:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0