Chill-Lördag!

Lördag!
Idag
vaknade jag runt 9-tiden. Jag har ganska ont i nacken från spelningen jag var på igår. Chemical Vocation, Adept, herbrightskies och Early to Bed spelade! Front row var dock inte att rekommendera! Fick mina ben ständigt pressade mot scenkanten, inte mysigt! :-(

Screenshot














Jag har för det mesta spenderat denna dag med att spela tv-spel! Super Smash Bros Brawl är beroendeframkallande! Det är ett fighting-/partyspel till Nintendo Wii! Tyckte det var dags att plocka upp det igen efter att ha varit hos Henke och grillat och spelat! Dom som inte har provat borde göra det! Det är kul! Jag ska bli bäst! Nästan iaf ;-)

Min gitarr
Har även spelat mycket gitarr idag! :-)
Skönaste låten denna vecka får jag väl ta och säga är Chelsea Smile av Bring me the Horizon. Rekommenderas att lyssna på om du är ett fan av... metalcore. Sköna gitarrslingor i den låten ^___^

Har lite brist på kreativitet just nu, men hoppas att det avtar så jag kan skriva lite ny musik också! Det var väl allt denna lördag skulle jag tro! Lämna gärna en kommentar! :-D

Kommentarer
Postat av: skogstrollet

myspys me bloggish sean! du som har så mkt att säga borde väl ha nnu mer att skriva?!;D

2009-05-03 @ 16:16:42
Postat av: Fredrik

Jag kanske också skulle ta och plocka upp SSBB igen :P

2009-05-03 @ 16:22:50
Postat av: n..elin

äre din gitarr? isåfall måste jag nog kidnappa den, det ser ut som en eclipse! 83



dessutom.. chelsea smile är faktiskt bra. trots att jag inte är så allt-som-slutar-på-core. hihi.

2009-05-03 @ 20:49:34
URL: http://krapniknil.blogg.se/
Postat av: Sean

skogstrollet: tack! vem du nu än är! :-D



Fredrik: Gör det! Skitkul! Vi får köra någon gång!



n..elin: Japp! Det är dock inte en riktigt Gibson Les Paul, men den är snygg och dessutom custom-lackerad så finns bara 3 i samma färg!

Chelsea Smile är jättebra ^__^

2009-05-03 @ 22:05:54
URL: http://hejhejjapan.blogg.se/
Postat av: Mimmi

rolig dag ^^ bring me the horizon <333333 :P

2009-05-27 @ 07:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0