Beroendeframkallande Flash-spel!

JUMP!
Winterbells
Det jättegulliga spelet när du är en kanin som har en dröm om att komma högre upp!
Du tar dig upp genom att hoppa på klockor och fåglar och får poäng. Detta spel är beroendeframkallande! Självklart är det en större upplevelse att spela innan julafton då det är julmusik i bakgrunden också! <:
Det var väl 2 vintrar sig jag spelade och jag spelade till mina poäng överskred vad flashspelet hanterade, då tröttnade jag!
Länk: http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htm

Styck
Ragdoll Avalanche 2
Från något gulligt till något med blodigt allvar. Du ska helt enkelt undvika att bli styckad av taggar som ramlar ner och i slutet får du reda på hur många du har lyckats undvika! Detta ägnade jag och några klasskamrater åt att spela en timme efter skolan. Det enda som kan vara störigt ä ju musiken som är random techno-musik som loopas.
Länk: http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/barnfoerbjudna_spel/ragdoll_avalanche_2.html

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha :P vad gullit spel ^^

2009-05-27 @ 16:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0