Bättre betyg och Filmprojekt!

Hejsan, idag(i fem minuter till från att jag skriver detta) är det fredag. Jag har väl inget emot fredagar förutom 2-timmars tyska på morgonen. Men denna gången var det värre. Här ska du få höra varför!

Brett pitt
Jag har aldrig påstått mig vara bra på tyska och nu när vi har det på gymnasiet har jag varit fullkomligt värdelös. Det har så småningom slutat med att jag fick en IG-varning för första gången i mitt liv och det känns rätt tufft, inget jag strävar efter direkt. Men så tänkte jag att allt hopp var ute efter nationella prov i tyska. Idag fick jag tillbaka det och såhär gick det:
Läs - VG
Hör - 1 poäng ifrån VG
Skriv - G
Så jag får nog G eller kanske till och med VG XD Det var det bästa som hänt på länge!
Måste tacka Per, Grubla, Jerker och Edlund som är mina kära tyska-kamrater från min klass, utan er skulel det nog inte gått!
Bara så ni vet så är jag inte dålig i skolan vanligtvis! >:
Jag snittar väl VG men får MVG då och då typ :-)

SONY
Okej, jag orkade inte leta upp likadan kamera för jag är för trött! Men idag började jag, Arvid, Per och Jerker filma vår film som vi har i filmprojekt att göra. Jag tänker inte berätta något om den! Utan det får ni se sen! Men jag kan väl tala om redan nu att den har en del episka tagningar! Jag hoppas att slutprodukten blir bra! :-D

Kommentarer
Postat av: Malabi

Jag hoppas ni lägger upp resultatet på YouTube eller Blip.tv, annars blir jag lite ledsen. :(

2009-05-30 @ 00:29:46
URL: http://malabi.se
Postat av: Sean

Klar vi gör! Det är en episk film och jag kan säga att det har med tv-spel att göra! :-)

2009-05-30 @ 10:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0