Städning!

Ja ni kära vänner. Snart åker jag, så jag fick ta tag och städa mitt rum! Och det gick verkligen att städa jättemycket!
Fanns damm gömt lite här och där och massa skräp liggandes överallt så jag fick slänga och städa och plocka upp kläder och allt möjligt!

Tror inte jag har sett mitt rum såhär rent sen jag flyttade in i rummet! Nu kan man faktiskt gå på golvet! <:
Clean

Just det! Jag har klippt mig också! Gjorde det själv i fredags efter skolavslutningen! Klippte ner luggen och resten också. Haha, ja jag klippte ner håret så att det blev lite kortare helt enkelt! Jag tyckte det blev okej! Jag sparade i varje fall in 300kr på det genom att klippa själv istället för att gå till en frisör! :-)
Här får ni en bild!
Fin bild

Kommentarer
Postat av: Hector?

Man ska låta vänner klippa en, då är det mindre risk att det blir helt fel. (≧∇≦)

2009-06-15 @ 05:11:47
URL: http://hecktaur.bilddagboken.se
Postat av: Peppen (Ja jag heter det ^^ )

Tycker att det blev Awesome! Falcon Haircut! =)

2009-06-16 @ 22:45:52
Postat av: magda

asfint blev det seanii :D

2009-06-17 @ 23:31:12
URL: http://magdasixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0