28 JUNI - En hemresa

Vad är detta?
Hejdå hotell
Nu lämnar jag hotellet! Det var ett ganska fint hotell och hade typ bad på taket på 9:e våningen, och det var ju rätt najs faktiskt! Men men! Dyrt var det ju också!

OMG random!
Fann en ganska märklig stol i staden! Vi hade nämligen ganska gott om tid så vi passade på att se oss omkring i staden efter ett besök hos mormor!
Och denna stol ser ju ganska motbjudande ut att sitta i! D:

Gamla delen av stan!
Besökte även den gamla delen av Takayama! Med lite äldre byggnader och så :-)

Öl ftw
Ett ställe där dom säljer öl! Hehe, lite roligt att veta kanske :D

öl på baksidan
Baksidan av ett bryggeri, fast.. innebär inte det att dom där måste vara fulla och oöppnade? :O
Eller så kanske det var en bar, för isåfall är alla tomma XD

24/7 gubben
Den där gubben rör på sig 24/7! För han drivs av vattenkraft! Och det fanns typ rinnande vatten där under! Miljövänligt! ^___^

KÖTTSUSHI
Alltså.. kött-sushi... vet inte riktigt vad jag ska säga, förstår att det måste låta helt sjukt för er att höra talas om det!
Nåväl, det var ju gott så skitsamma! :-)

Mänsklig bil
För en liten peng kunde den där ståtlige herren ta dig en rund tur genom en del av staden!
Inte nog med att han driver kärran, utan han pratar och ger fakta om staden också :O

Hög byggnad
Höööööög byggnad~

Dubbeltrubbel buss!
Japansk polis på motorcykel och en buss! :-D

Melon
Melonsoda! :-D
Med glass i! Kan det bli bättre en varm sommardag?
Vet inte om man ser riktigt, men jag gjorde ett ansikte i glassen!

på vägen hem!
Bra utsikt fick man i alla fall på resan hem! Man brukar få typ två pauser när man färdas i mer än typ 4 timmar i buss!
Fast bussen hade ju toalett, men ändå!
Takayama är typ mitt bland bergen så därför man ser så mycket berg! :-)
Jag kom hem runt 9 tiden på kvällen! Fast det var typ.. 15km bilkö D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0