26 JUNI - Fullt med folk i Shibuya

Vad är detta?
Bredvid Ebisu
Idag var jag och mamma i Shibuya! Vi hade tänkt att bara kolla in skor, eftersom jag väntade med att köpa skor tills jag skulle åka till Japan. (Köpte ett par fake converse att ha så länge)
Det är fredag och så mycket folk som ni ser på bilden! Men det är mycket mer folk på lördagar och söndagar!

Åt indisk mat!
Det var länge sen jag åt indisk mat! x)

indisk mat (y)
Huhu, dom ska alltid vara så snåla med kycklingen >:(
Hur som helst så räknar jag med att ha gått upp 5 kilo när jag kommer hem från Japan! Brukar alltid bli att jag äter så jävla mycket mat! Så jag får svälta mig när jag kommer till Sverige igen!

Typ lite.. kläder
Kollade in denna butik! Hittade en snygg tröja, men sen ser man att det är en buddistisk hakkors på den! Hur många skulle inte kalla mig nazist om jag köpte den egentligen? >:(
Men mamma köpte en annan åt mig som var snygg också! :-D

Fyndigt namn
Och jag som tyckte Malmö var sämst med sina Samurai Express och allt vad restaurangerna heter D:
Samurai Chinese låter jag väldigt bra.... >__>

Svenskt?
Finns ett café som heter Sweden! Då måste det vara svenskt tycker man! Men dom säljer glass och sånt som inte alls är svenskt så det var ju inte så svenskt som man kan tro!

Rosa McDonald's
McDonald's goes Pink!
Man får en rosa t-shirt om man samlar på något :-D

Woho!
Det slutade med att min mamma köpte två tröjor och ett par skor till mig :-O
Den första är den från den där affären och den andra är Pac Man!

Baksidan
Baksidan :-)

JAPP
Ps. Jag har snyggare skor än dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nippon<3

2009-06-29 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0