25 JUNI - Odaiba och Terminator!

Vad är detta?
Teleport~
Idag åkte jag till Tokyo i en teleport!... Okej jag bara skoja, men stationen heter Tokyo Teleport. Det är dock i Odaiba jag är i! :-)

Yes kallt! Gott!
Jag gör lite reklam för en dryck eller något på bilden! :-)
Ni ser ett parishjul i bakgrunden!(nähä?)

Najs town
Besökte Palette Town! Yeah! :-D

Av träd
Här ser ni olika fordon som tillklippta! Ganska roligt att ha dem också istället för bara dom där tråkiga plastskyltarna som pekar åt den riktning bilen ska åka åt! :-)

Future~
Besökte Miraikan idag som hade utställning av den senaste Terminator-filmen och lite till! Inte för att jag är så stort fan av Terminator eller har sett den senaste filmen och så, men man måste ju se Arnold! :-D

T
Yes! ^__^
Dom hade alltså hyrt in riktig rekvisita och sånt från filmen! Det var rätt coolt! Fick inte ta kort med blixt så det blev ganska suddigt dock! >:
Men här får ni lite bilder!

T001 T002 T003
Bild 1: Random Terminator
Bild 2: Random snubbe från senaste filmen.
Bild 3: Typ T-100 eller vad roboten heter! :-D

Nice robot
Droooooooooool..............

Guvenören
HEY ARNOLD! :-D
Han är ju faktiskt ganska cool! Han borde vara med i fler filmer! >:

Hydro Forward Side
Bild 1: Någon Hydro-liknande grej.
Bild 2: Motorcykel från sidan.
Bild 3: Motorcykel framifrån.

ROBOTO
Ganska läskigt att stå framför en sån stor robot! Den var ju dessutom större än en människa så mja! Det var ganska häftigt att se hur mycket detaljer dom hade lagt ner!

Or not?
Snygg japan robot!
Det är den där pratande roboten! Som ser skit verklig ut och rör på munnen och huvudet och ögonen och allt! :-O
Skitnajs! Ett plus för att hon är snygg också! <:

Mamma vid hamnenJag vid hamnen
Mamma och jag vid hamnen som ligger i närheten av Miraikan och Odaiba! :-)

Isbåt
Den här båten var den första båten från Japan som åkte till Nordpolen eller Sydpolen! Kommer inte ihåg vilket, jag är inte ens säker på om det är olika ställen(dum som jag är) fast egentligen är jag säker på att det är olika ställen!

NY
Besökte USA när jag ändå är utomlands! Nejdå! Men fanns en miniatyr av frihetsgudinnan i Odaiba! :-D

PASTA~
Avslutar med en bild på dagens middag! Vi åt spagetti! :-)

Kommentarer
Postat av: Anton

Träffa du Ash i Pallet(e) Town? Hoppas du hälsa från mig isåfall;)

2009-06-27 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0