24 JUNI - Tenshi & Akuma i Ginza

Vad är detta?
Ginza Japan
Idag var jag och mamma iväg till Ginza! Nej, ginza.se är inte japanskt eller så om ni nu skulle tro det ;-)

Ichi nii san
ichi ni san! eller ja, restaurangen heter ett två tre på svenska! Det var ju lite fyndigt namn kan man väl säga.
Eller, kanske inte!

WAAAAH ;___;
Vi råkade gå förbi en spel-/arkadhall där man kunde vinna godis som ni ser på bilden!

>:(
Man typ trycker på en knapp så är det en liten skopa som försöker ta upp godis på typ.. äh, orkar inte förklara! Det är så svårt! Men man ska helt enkelt försöka vinna godis! Vi slösade väldigt mycket pengar för inget godis alls! >:

Det var kul :-D
Jag och mor kollade på Änglar och Demoner, eller Tenshi to Akuma som den heter på japanska! Fast med japansk sub, så det var inte så dåligt! Jag tyckte filmen var ganska bra! Synd bara att jag inte fattade allt eftersom den är på engelska och ganska svår att förstå, fast det är väl bara jag det som har svårt för engelska! x)
Som ni ser på bilden finns det sjuuuuukt många plaster!
Drygt 25 platser per rad. Och rader namngivna från a till x och sedan aa, ab osv jag vet inte, men det är jättestort! :-O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0