22 JUNI - Akihabara, The Electric Town

Vad är detta?
Electric Town!
Idag var jag i Akihabara eller Electric Town som det också kallas för! :-)
Här säljer dom ganska mycket elektronikprylar! Det är ganska najs!

Spegel bild på byggnad
Förlåt, men jag bara älskar byggnader som speglar sig! Finns ganska många höga byggnader i Japan! :'-D
Det är för övrigt bara elektronikaffärer längs hela gatan, och det är ju rätt mycket om man säger så!

Leksaksmaskin
UFO CATCHER!!!! YATTAAAAAAAAAA! Spenderade typ en hundring eller två idag på att försöka fånga gosedjur med den där klon! Dom har spelhallar i Japan, hehe ;_____;

Seeeega~
Club Sega! :-D
Jag hatar att bli spelberoende! Men mina pengar bara försvinner.... utan att jag vinner något!

:DDDD
Finns massor av såna där.. jag vet inte vad dom heter! Men det  är bara att kolla på bilden! Stoppa i en peng och få en leksak! Fanns allt möjligt! :-D

Kommentarer
Postat av: Malabi

Jag hittade en låt på YouTube som hette 'Yatta'. Det var nakna japaner med endast ett löv för det avlånga främre organer som hoppade runt och sjöng. Iaf, vad betyder det? Typ, jippie?

2009-06-23 @ 18:02:11
URL: http://malabi.se
Postat av: Sean

Haha ja, ungefär XD

2009-06-24 @ 01:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0