20 JUNI - Harajuku!

Vad är detta?
Harajuku people
Hej hej! Idag åkte jag och mamma till Harajuku! Det är ju på en lördag så det var mycket folk där som det brukar vara på heldagar! x) Ni ser nog det på bilden ovan!

Nyöppnad!
Dom öppnade Forever 21 i Japan för någon månad sen!  Så dom står i kö för att få handla kläder! Ja ni... dom där japanerna köar till allting!

Heheh
H&M var inte lika populärt! Fast det har ju funnits i 1 år eller 2, så det är ju inte så konstigt! Men det var lika mycket folk där när det öppnades också! :-O

Japansk mat!
Vi åt lunch vid 3-tiden! Efter det gick vi vidare i Harajuku! Harajuku är mest känd för att vara en mode-stad och säljer sjukt mycket kläder! Det är liksom så att man känner hur pengarna bara lämnar en! ;______;

:D
Min mamma! :-D

I Japan!
Såhär såg jag ut idag! Köpte den rosa tröjan i Japan typ samma dag som jag kom fram! Kan väl redan nu säga att jag inte har någon vidare plattång här i Japan! Tror den kan bli 140 grader och inte 200 som den jag har hemma! Så mitt hår är fortfarande ganska tjooooockt! :-(

Tempel
Vi besökte Meiji-templet som ligger i närheten av tågstationen vid Harajuku!
Ganska fint och lite folk! :-)

som jag köpt
Kan avsluta med att visa 2 tröjor som jag köpte! Tyckte dom var snygga! :-)
Fanns en stor affär som bara sålde t-shirts, så man stod där och dreglade lite kan man säga.
Men men! Man kan inte få allt!

Kommentarer
Postat av: Isa

Sounds awesome! =)

2009-06-22 @ 13:34:58
Postat av: magda

åh vad söt din mamma är!

och assnygga tischor :DDD

2009-06-23 @ 17:09:41
URL: http://unbound.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0