19 JUNI - Hej Japan!

Vad är detta?
Narita flygplats
Äntligen framme i Japan! Efter en 10 timmars-resa är jag framme! Jag väntade mig att resan skulle bli tråkig, men jag sov ganska mycket av tiden på planet! När jag började bli lite trött så tänkte jag att jag ska kolla ett avsnitt av en anime som Johannes tipsade mig om innan jag gick och la mig. Det slutade med att det var så spännande att jag såg 5 avsnitt till innan jag tvingade mig själv att stänga av datorn och sova! XD

in Japan
Yey! Känns mer som en stad att vara i Tokyo! Om ni förstår vad jag menar...

Birthdaycake
Mamma hade köpt en sen tårta till min födelsedag som var för ett tag sen! :'
Skitgod med mycket choklad och så! Det mesta är ätbart. Till och med den där lilla skylten som det står mitt namn på! :-)

Kommentarer
Postat av: Meroigo

"...anime som Johannes tipsade mig om..."

För er som undrar vilken: Kaiji! Skitbra! Grymt att du gillade den. :D



om nom nom... ser ut att vara en skitgod tårta.. :O~

2009-06-23 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0