Jobbig vecka i skolan

Ja, snart ska jag gå och lägga mig, klockan är 20 över tio nu på kvällen en onsdag.
Bara onsdag... trodde det var torsdag! Den här veckan har varit så seg! Inte hänt så mycket speciellt egentligen! Hoppas att torsdagen går fort! För helg uppskattas!

Jag har fortfarande en lånedator från skolan! Dom är så sega med att reparera, men jag hoppas dom lyckas rädda hårddisken så jag får tillbaka allt som jag hade på den! Tog ju backup på allt förutom en sak så!

BMTH
Sådär! Har även bokat resa och biljett till Bring me the Horizon i Stockholm!
Nästa månad bokar jag nog abingdon boys school också! Det kommer bli suveränt! Kommer ha varit så lägne sen man gick på konsert tills dess så! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0