Nya foton

Hejsan kära läsare(om ni existerar, lol)

Det var ett tag sen och jag tänkte skriva igen. Äntligen lov tänkte jag skriva, men det är ju fredag så lite sent påkommet kanske! I vilket fall så har det varit en ganska soft vecka. Inte hänt så värst så mycket så det är bara lugnt liksom.

Jag var ute med Jonas och fotade i tisdags och ja, blir ju alltid så fina foton med systemkamera måste jag säga :3

Jag ska väl försöka blogga en gång i veckan åtminstone, men det beror ju på om jag har tid! Har så mycket skolarbete så det blir ju inte mycket tid åt annat! När vi ändå talar om skola så kan jag väl säga att det gick ganska bra för mig dom senaste proven!
Naturkunskap - MVG
Kemi - VG(1 poäng ifrån MVG)
Japanska - antagligen MVG?(har inte fått tillbaka)
Webbdesign teori - MVG
Så jag är jävligt nöjd! :-)

Ja, vintern börjar närma sig, samtidigt börjar jag känna lite småpanik med julklappar och allt vad man ska handla! Sen ska jag på en konsert och sen ska jag iväg på Europa-resa med klassen osv! Hjälp! Hur ska jag hinna med?
I svart

Kommentarer
Postat av: Imaginary Yaranaika!

Well we exist... inside your mouth! Mahahaha (6) P.S all hail Kaerigan.. our master ^^

2009-10-31 @ 02:22:54
Postat av: Imaginary Yaranaika2

Gratz till the aweseome grades btw! ;)

2009-10-31 @ 02:23:34
Postat av: Ellie

Lär mig webdesign så jag får G? Dx Var borta de första lektionerna ifjol så jag kan INGA CSS-grunder. Bara html. Och jag får inte g om jag inte lär mig css </3

2009-11-08 @ 00:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0