.________.

Hej igen bloggläsare(om det finns någon kvar, haha)
Det var länge sen jag skrev, men antar att det får bli mindre kvalité på mina blogg så kan jag spamma er med min vardag eller någonting! Dock ska det ju självklart kännas mer läsvärt än att jag bara skriver "Hej jag åt paj, hejdå"

Såklart Så jag har haft det lite kämpigt med skolan och sena skoldagar. Har alltid skyllt på plugg den senaste tiden, men som ni ser sitter jag ju vid datorn nu, så kan väl inte säga att jag får så mycket gjort... haha!

Har köpt biljetter för 3 konserter framöver! Bring me the Horizon(UK), Abingdon Boys School(JP) och Rammstein(DE).

Bring me the Horizon spelar redan nästa fredag så jag tänkte färga mitt hår från brunt till svart och sen färga slingorna vita. Finns några som inte vill att jag ska göra det, förstår inte varför :C
Man tröttnar ju på inte på svart så fort och dessutom har jag inte haft det sen... 2007 kanske?

Vi har haft en internationell vecka där vi pratat engelska hela dagen i skolan(i alla fall i klassrummet). Det var stressigt, men lärorikt, lärde mig nog mer engelska än vad jag gjort under hela Engelska A tror jag! En gissning i alla fall! Min grupp gjorde filmen Rocky på 5 minuter! Det blev rörigt och lite halvfula ljudeffekter, men var annars ganska fint!



CR

Så Girugamesh nya singel har ju släppt i Japan då det redan är den 7:e där!
Jag har den redan på datorn så jag tänkte att jag kunde dra en liten kort review!

01 Crying Rain
En ganska lugn låt. Ballad såklart och lite "vatten-känsla" med de digitala effekterna. Inte så mycket till melodi i versen och slutet avslutas med lite rapp, vilket inte låter allt för bra i mina öron. Sen har låten en hel del scratch-effekter som inte alls är snygga. Kören är ganska fin och refrängen som väntat! Den låter ganska mycket samma hela låten igenom. Ett okej solo i mitten. En helt okej ballad!

02 S.T.F.U
Nu kunde man ju tänka sig att det skulle vara en tung låt, men icke. Istället möts man av en snabb och svängig låt som inte har några som helst tunga moment. Lite besviken blev man till en början, men ganska svängig är den ändå så man kan väl säga att den är okej. Låter lite som alla andra rocklåtar. Så känns en aningen mainstream och uttjadad, men låt gå för att det är Girugamesh.


Jag återkommer med fler bloggposter så småningom! :-)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Seeaaaniii du är så finiiii! Giru äger hoho, bra att du uppdaterar! Minst 5 inlägg om dagen så jag har något att göra :@ Har faktiskt sparat din blogg i bokmärken och kollar den varje dag, men du uppdaterar aldrig :c

2009-10-06 @ 20:40:27
Postat av: Sean

OFTA DU GÖR XD

Jag borde verkligen uppdatera, brukar alltid finnas folk som uppskattar, så får försöka ta upp bloggandet igen :-(



Och 5 om dagen? Nej tack XD

2009-10-06 @ 21:10:19
URL: http://hejhejjapan.blogg.se/
Postat av: Ellie

Ja det gör jag! Men du uppdaterar aldrig :( </3

2009-10-09 @ 16:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0