18 JULI - Leksaksmässan!

Vad är detta?
Woho
Okej! Då gör vi ett ny försök idag då! :-)
Den här gången var det öppet FÖR ALLA!

Square
SQEXTOYS. Eller ja SquareEnixToys, långt namn! Det var den första affären man möttes av! :-D

ROWA
Ännu en robot från Terminator! Fanns ett företag som hette Hot Toys som tillverkade miniatyrer av kändisar, både ritkiga och filmkändisar!

figtfigm1figm2
Resident Evil, Michael Jackson och Michale Jackson från Thriller.

figb
Den här Batman-figuren var så dyr att den inte hade ett pris. Man fick väl förhandla om priset antar jag! Eller så var den inte släppt eller någonting! Jag vet inte riktigt :-)

figjfigjsfigstfigsm
Jokern, Jack Sparrow, Star Trek och Stålmannen!

figes
Edward Scissorhand!

figmxfiga
Från Matrix och från Alien!

KORG
Så vad gör KORG på en leksaksmässa då? Säljer minipianon till barn! :-D
Som ni ser på bilden så är dom verkligen i ministorlek!

Balloon man
Ballongmannen! :-D Snygg hatt han hade!
Jag tycker iofs att avlånga ballonger inte är någon nyhet, men det kanske är gjort så att det är enklare att göra eller något.

Bandai
Besökte Bandais monter som det var 5 minuters kö till. Så det var ju ltie större än till alla andra så att säga!
Men det var rätt kul! Finns bilder också som ni får se här:

Bandai1Bandai2Bandai3Bandai4Bandai5

CUPO
Ja det var mig en stor förpackning nudlar du! Tror att dom säljer Cup Noodles i skala 1:1 i affären som är 3D-pussel, lite klurigt! Den på bilden är INTE i riktig storlek! Högst upp i vänstra hörnet däremot! :-)
Undrar om man bli mätt på den där...

Lego
Hela den där bilden är gjort av något wannabe-legoaktigt som heter DiaBlock som komer från Japan!
Häftigt! Men nu får ni lite mer randombilder! :)

diablockanpanPokemonngarigari

R360
Rubik's 360! Den var ny tydligen! Vunnit pris och grejer! Men jag behövde väl bara 5 minuter innan jag gav upp. Hur funkar den egentligen? Jag borde ha köpt den! Ge mig  5 timmar och jag skulel nog förstå hur det funkade i alla fall!
Cool var den, random var den..WTF.

SEXIBOI
Jag såg sexiga Spiderman också :-D HAHA.
Han hade en Kirbynalle på huvudet sen, ganska läskig indeed.

PPL
Det var väldigt mycket folk, speciellt barnfamiljer vid den lilla scenen där figurer från barnprogram i Japan och så deltog osv. Det var SJUKT. Ni ser ju själva på bilden! Tur att jag inte är så liten och vill gå på det där, läskigt ju XD

Saker
Köpte en liten miniatyr av Gundam som jag ska ha i mitt rum, eller ja, min mor köpte mig en! En 30th Anniversery Edition! Så den lär bli rare om 30 år till :-)
Fick en rolig kub utan en mittbit också! Ska bli kul att lösa :)
Och en CD! Han sjunger väldigt fint! Var en låt jag fastnade för där han spelade piano!

Addidas
Mamma och jag åkte till en skobutik för att köpa ett par skor till! Blev adidasskor som var snygga! Gillar dom :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0