Hejsan jul!

Hej hej!
Det var ett tag sen jag skrev något i bloggen faktiskt. Mest p.g.a. tidsbrist, men ska försöka få nytt liv i den och denna gång med hjälp av Facebook-promotion. Antar att en hel del som inte läst den innan kommer att läsa den och ja, det är väl bra antar jag! :-)

Jag har som sagt haft ganska mycket tidsbrist, har suttit och pluggar varje kväll till sent på nätterna för alla möjliga prov. Har den senaste månaden haft Historia A-, Matte C-, Engelska B-, Fysik B-, Kemi A- och Naturkunskap A-prov! Så det har varit en tuff månad och det enda som återstår är Webbdesignsprovet den 14:e december. Jag är inte så nervös för jag har ju faktiskt suttit och hårdkodat sen jag var liten så praktiska provet är inga problem. Det mesta av teorin är heller inget problem då det inte verkar vaa så djupt angående AJAX, DOM och javascript osv som är ju lite nytt för mig.

Jul
Nu själv jag en bild lite i all hast!
Snart jul! Det känns som det. Ligger ett snötäcke där på gatan och ja.. jag har julstädat hela dagen och har fått slänga mina gamla kläder jag inte använder längre. Jag hatar att slänga saker. Jag är den sparsamma typen när det gäller prylar tyvärr! :-(

Så vad önskar ni er i julklapp? :-)

Kommentarer
Postat av: Bismillah <3

fin blogg :D

2012-04-09 @ 02:12:37
URL: http://quraninswedish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0