Planering inför morgondagen och framtiden!

Det ligger kläder över hela golvet, saker ligger fram utan att jag ens tänkt tanken att plocka bort dem. Bredvid mig ligger en olöst kub, jag orkar inte lösa den nu
Imorgon är det skola och jag har inte förberett mig nånting alls.

Nu sitter jag här, fortfarande utan att ha gjort iordning mig och har sovit länge och dessutom gått och lagt mig sent.
Jag slutar runt 5 varje dag. Fattar inte hur jag ska klara skiten ärligt talat, men det är väl bara att leva livet, vad man nu kan hitta på efter skolan klockan 5 >__>

Sackb oy
Så vad ska jag göra den lilla tid som finns kvar? Jag ska nog spela Little BIG Planet, haha :D Så mysigt spel!
Man hoppar runt som Sackboy som ni ser på bilden och ja, gör massa saker :-D

Men i alla fall, en liten påminnelse till mig själv så jag hittar informationen snabbt!
Ska nog gå på båda! Verkar asnajs! Bring me the Horizon och Abingdon Boys School!

BMTH
Bring me the Horizon
16 Oktober - Klubben, Stockholm
225kr via Ticnet

ABS
Abingdong Boys School
6 November - Klubben, Stockholm
320kr via Skrikhult

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0