Hemma i Karlstad

Hejsan! Nu är jag hemma i Karlstad igen! För er som inte vet(och för er som vet också) så har jag varit i Malmö en hel vecka. Jag tänkte blogga om det, men det är så mycket internskämt och sånt så ni skulle inte förstå er på det ändå!

Men kan ju tillägga att Rock Band var kul att spela, Asien Snabbmat var gott och jag klarade Super Mario Bros för första gången i mitt liv faktiskt XD

seankub
Så vad har jag gjort då sen jag kommit hem? Jag kom hem den 9:e och det jag har gjort är...... ingenting.
Jag tror inte jag har gått utanför mitt hus sen 9:e, nästan en hel vecka sen :-(
Synd att ingen vill hitta på någonting längre.

Så jag tänkte roa er med att visa ett klipp på runt 1 minut när jag löser kuben, bara för att visa att jag är cool.
Blandar på 19 sek och löser väl på runt 50 eller något för att jag är nervös! D:


Kommentarer
Postat av: jilin ^^

haha ne, det behöver du inte göra!! XD <3

hur lyckades du läsa "kubiken" så snabbt!? O.o

jag har också precis nyligen köpt en -och försöker lösa-, men det GÅR INTE JU! >:(

avis x3

2009-08-15 @ 09:34:30
URL: http://jilin.blogg.se/
Postat av: Meroigo

Välkommen hem, Sean!



jilin: Det är lätt. Här har du en guide: http://thisissparta.se/guide.html

2009-08-16 @ 00:36:00
Postat av: Fredrik

Tack! Trodde den guiden var borta :P



Ha de bra ^^,

2009-08-18 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0