Första skoldagen!

Hanachan
Här är en bild jag tog igår på min ena katt Hanna! Dock är hon döpt efter det japanska ordet för blomma, Hana, men för att inte göra folk förvirrade så uttalar jag det alltid som Hanna ändå! :-)

Idag började jag min första dag i skolan. Har börjat tvåan på gymnasiet och längtar redan till jag slutar! Mitt schema är ganska hemskt om man uttrycker det så! Jaja, man vänjer sig antar jag! Imorgon slutar jag ju 16.40.
Fast nu har jag ju roliga 1:or att reta istället!(Hej Linda, Sofie, Magda, Anna!!!! =D)

Ja just det! Idag åkte jag buss hem från skolan och när jag gick hem då efter att ha gått av bussen så gick det förbi två tjejer. Sen helt plötsligt så frågar den ena vart jag köpt mina byxor, och dom var ju från Japan, så jag sa det. Och hon sa då att hon tyckte dom var skitsnygga(vilel väl antagligen ha själv)
Haha asgulligt! :-D

Kommentarer
Postat av: jilin <3

aww taaackar !!!!<3

då kanske jag kan variera mig >.<

ja det var en bra skoldag ^^ hur har din dag varit då? <33

2009-08-20 @ 22:39:07
URL: http://jilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0